downtown

19 november 2011 - Edmonton, Canada

downtown

Deze foto werd gemaakt op 19 november 2011 in Edmonton, Canada.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carla:
    26 november 2011
    Hoi Glenn,
    Leuk om te zien waar je woont plus de omgeving. Het lijkt er op dat je het daar wel naar je zin hebt. Ook al sneeuw! Jo is hier al aan het nagelbijten omdat hier nog niets ligt terwijl de ski's etc. al klaar staan. We zijn benieuwd hoe het jou zal bevallen zo'n lange winter. Zou leuk zijn om eens te skypen als je tijd hebt. Zal binnekort wel gaan lukken. Groetjes uit een zonnig Hermagor van Carla en Jo.
  2. Glenn:
    29 november 2011
    Hey Oostenrijkers,
    Leuk jullie berichtje hier.
    Jazeker! Zaterdag Skype ik meestal met mam en pap, dus als jullie dan ook online zijn kunnen we ook met elkaar skypen.
    Het was zondag boven het vriespunt waardoor de meeste sneeuw is gesmolten en nu overal ijs is gevormd door de vorst. Misschien dat we deze week weer nieuwe sneeuw krijgen. Kan ik tenminste weer even wat verdienen met sneeuwschuiven.
    Hoop jullie te spreken op skype dit weekend!
    Groetjes,
    Glenn
  3. Carla:
    29 november 2011
    Hoi Glenn,
    Het gaat hier niet lukken om a.s. zondag de liften te openen. Geen sneeuw dus moeilijk om over het gras naar beneden te skiën. Daarbij zou zou je ook nog een sprong over de wegen moeten maken, Ha,ha. Maar we wandelen heerlijk in de zon met Gina dus ook heel erg leuk. Wel hopen we dat er met Kerst sneeuw ligt want mensen hebben de ski-vakantie niet geboekt om te wandelen. Jij hebt het maar druk met van alles en we hopen dat het zaterdag gaat lukken op skyp. Werk niet te veel en tot zaterdag. Groetjes Carla en Jo.
  4. Carla:
    3 januari 2012
    Hoi Glenn, dat waren inderdaad mooie foto's.
    Groetjes en werk niet te hard! Carla en jo.